آفتابگردون

گشت و گذار و سفر در دنیا با آفتابگردون

آفتابگردون

گشت و گذار و سفر در دنیا با آفتابگردون

در آفتابگردون به همه جای دنیا سر می زنیم و جاذبه های تفریحی ناب را پیدا می کنیم. با ما همراه باشید تا همه دنیا را بگردید و دیدنی های جهان را ببینید.

  • ۰
  • ۰

استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد مسافرتی ایرانیان در سالهای اخیر بوده است. جاذبه های دیدنی این شهر، رستوران ها و بهترین هتل های استانبول از موضوعات مهم و جالب توجه برای مسافران این شهر است. به همین دلیل در ادامه لیستی از بهترین هتل های استانبول را برای علاقه مندان به سفر و گردشگری به ویژه در کشور ترکیه گردآوری کرده ایم.

هتل سوهو هوس استانبول

هتل سوهو هوس استانبول

هتل سوهو هوس استانبول، یکی از بهترین و لوکس‌ترین‌ هتل‌های استانبول است که در بسیاری از نظرسنجی‌ها، رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است. علاوه بر اتاق‌هایی شیک و مجلل با امکانات فوق‌العاده، می‌توان به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی اشاره کرد که در فضای باز هتل برپا شده‌اند و منظره جذابی را پیش چشم میهمانان به نمایش می‌گذارند. با رزرو این هتل در استانبول، از اقامتی به‌یادماندنی آسوده خاطر باشید.

هتل رادیسون بلو شیشلی

این هتل لوکس و زیبا یک هتل ۵ ستاره و دارای ۲۹۱ اتاق می باشد که در منطقه " شیشلی " قرار گرفته است که در ضمن یکی از مراکز تجاری استانبول نیز بشمار می رود  ، اتاق های این هتل که همگی مجهز به : سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت و شبکه‌ های ماهواره‌ای ، قهوه ساز – چای ساز  ، مینی ‌بار و صندلی نشیمن می باشند و همچنین از جمله مهم‌ ترین امکاناتی که دارد می توان به : وای ‌فای رایگان ، استخر روباز و سرپوشیده ، صندوق امانات ، سالن اجتماعات ، سالن ورزشی ، صندوق امانات ، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات تبدیل ارز و ... اشاره نمود و در کنار این همه امکانات ، حمام اختصاصی اتاق‌ ها دارای دوش یا وان است و سشوار هم در آن بوده و یک محوطه جدا برای نشستن ، یک میز و امکانات اتوکشی نیز در اتاق ها برای راحتی شما گردشگران تعبیه شده است ؛ توجه داشته باشید که هتل در فاصله کوتاهی از " ایستگاه متروباس و ایستگاه متروی شیشلی " قرار دارد و اینکه مرکز خرید جواهر نیز ۲۵۰ متر با هتل فاصله زمانی داشته و مناطق مهمی همچون : تقسیم ، نیسانتاسی و عثمان بِی به راحتی با یک پیاده روی کوتاه در دسترتان می باشد  و اینکه فرودگاه بین ‌المللی آتاتورک نیز ۲۱ کیلومتر از هتل فاصله دارد

بوتیک هتل سنت سوفیا استانبول

بوتیک هتل سنت سوفیا استانبولبوتیک هتل‌ها، از انواع هتل‌ها هستند که با معماری و فضاهای خاص خود متمایز می‌شوند. سنت سوفیا یکی از پرطرفدارترین بوتیک هتل‌های استانبول است. تمام امکانات رفاهی یک هتل ۴ ستاره نظیر اینترنت پرسرعت رایگان، روم‌سرویس، رستوران‌های متنوع و… در این هتل برای میهمانان فراهم شده است. علاوه بر این نمای خارجی این هتل بسیار ساده و در عین حال دلنشین و خوشایند است.

هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول

گراند حیات استانبول در سال 2012 بازسازی شد و در ساختمان 10 طبقه خود که دارای سبک معماری سنتی است ، هتل نزدیک رستوران ها ، مناطق سرگرمی ، کافه ها در است و تا میدان تقسیم ، مراکز خرید و مراکز تجاری با آن فاصله دارید. گراند حیات استانبول دارای 360 اتاق است که برخی از آنها منظره پارک دارند. هتل به سبکی مدرن طراحی شده است که با تیله ها تزئین شده است.علاوه بر رستوران خود که غذاهای مدیترانه ای را در تور ارزان استانبول  سرو می کند ، می توانید از تراس آن در میادین بار لذت ببرید که در آنجا می توانید به اجرای پیانو و موسیقی زنده گوش دهید. اگر غذای ژاپنی را دوست دارید ، می توانید از رستوران سوشی بار سیتی که فقط 150 متر با هتل فاصله دارد ، بازدید کنید.گراند حیات استانبول یک دقیقه پیاده روی تا ایستگاه گزی پارک مترو تکسیم فاصله دارد و همچنین می توانید در هتل اجاره ماشین و دوچرخه را داشته باشید. با فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز 25 دقیقه با هتل فاصله دارد.اگر فرزند دارید ، گرند هیات استانبول سرویس کودک پرستاری را به صورت رایگان ارائه می دهد. علاوه بر این ، گرند هیات استانبول کلاس های بدنسازی و یوگا و همچنین اتاق بخار و خدمات درمانی صورت را برای راحتی شما ارائه می دهد.

هتل شانگری لا بسفروس استانبول 

شانگری لا بسفر در ساحل استانبول واقع شده است و با 186 اتاق و سوئیت در خدمت میهمانان خود است. IST TOO در تمام طول روز سرو می کند و دارای طیف گسترده ای از ظروف ، خواه نوشیدنی ژاپنی سوشی یا سایر غذاهای آسیایی و مدیترانه ای است. علاوه بر این ، شما می توانید غذای چینی را در کاخ شانگ پیدا کنید که غذاهای مخصوص آشپزخانه "کانتونی ویژه" را ارائه می دهد یا می توانید سالن لابی را امتحان کنید که در آن می توانید ناهار یا چای بعد از ظهر خود را با طپاها سرو کنید و از اقامت خود در شانگری لا استانبول حتی بیشتر لذت ببرید. جایزه "بهترین هتلها در جهان" نیز به شانگری لا بسفر استانبول اهدا شد. و اگر می خواهید خود را معالجه کنید ، می توانید حمام ترکی آن را امتحان کنید.

هتل مارمارا تقسیم

این هتل ، هتلی ۵ ستاره و لوکس در استانبول بوده که دارای ۳۸۸ اتاق است و امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع ، بالکن یا تراس ، تلویزیون ، مینی بار ، حمام اختصاصی و ... می باشد و در ضمن هتل مارمارا تقسیم از ایستگاه مترو تقسیم تنها چند قدم پیاده روی و از ایستگاه تراموای کاباتاس ۲ دقیقه با ماشین فاصله زمانی دارد و همچنین هتل از " کاخ دلمه ‌باغچه " که یکی از محبوب ترین جاذبه های این شهر بوده ۱۵ دقیقه پیاده و از فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر فاصله دارد .

شما مسافران در این هتل امکاناتی نظیر : آرایشگاه ، فروشگاه ، استخر رو باز و سرپوشیده ، تراس ، سونا و جکوزی ، سولاریوم ، صبحانه در اتاق ، سرویس اتاق ، پذیرش ۲۴ ساعته ، خدمات بلیط ، خدمات پرستاری کودک ، فکس/فتوکپی ، اتاق سیگار ممنوع ، امکانات ویژه معلولین ، سیستم گرمایشی ، سالن ورزشی و بدنسازی ، خشکشویی ، مرکز تجارت ، اجاره خودرو ، خدمات اتاق VIP ، صرافی ، تهویه مطبوع ، فروشگاه هدیه ، وای ‌فای (رایگان) ، انواع رستوران و کافه ، پارکینگ رایگان را در خود جای داده است .

  • ۹۹/۰۷/۰۶
  • سارا رهام

هتل های استانبول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی